Δελτίο Τύπου για Απεργία

Δελτίο Τύπου για Απεργία

ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 02/04/2022 η πρώτη συνεδρίαση της μικτής επιτροπήςσυνεργασίας για τα τηλεφωνικά κέντραόπως αυτή προκύπτει από τη συλλογική σύμβαση εργασίας, μεταξύ εκπροσώπων του συλλόγου μας και της διοίκησης της Cosmote e-Value.Τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν τα εξής:

Υπολογισμός στόχου και ποσοστό επίτευξης (CsSales&Customer Development)
Προτάθηκε υπολογισμός στόχου και επίτευξή του βάσει των πραγματικών ημερών εργασίας αφαιρώντας τυχόν απουσίες που προκύπτουν για έκτακτο λόγο.  
NGICCA (CustomerService&Sales)
Συζητήθηκε ο τρόπος αξιολόγησης και η επιρροή των αποτελεσμάτων στην αξιολόγηση τωνομάδων. Πρόταση μας είναι να λαμβάνονται υπόψη τα αποτελέσματα που αφορούν στην επικοινωνία τουεκπροσώπου και όχι αυτά που αφορούν στη γενική εικόνα που μπορεί να αποτυπώνεται για το δίκτυο και τα προϊόντα.  
Ενημέρωση μηνιαίων αποτελεσμάτων
Ζητήσαμε την άμεση ενημέρωση των αποτελεσμάτων προς όλους τους εμπλεκόμενους συναδέλφους με τη λήξη της στοχοθετημένης περιόδου, καθώς σε τμήματα της εταιρείας παρατηρούνται αδικαιολόγητες καθυστερήσεις μηνών.  
Νέαδομή (CS Sales & Customer Development/ Customer Service & Sales)
Έγινε εκτενής αναφορά στον τρόπο επικοινωνίας των οργανωτικών αλλαγών προς αποφυγή παρανοήσεων και δημιουργίας αισθήματος ανασφάλειας.Ζητήσαμε σε κάθε επικοινωνία το πλαίσιο που αφορά να είναι πλήρως κατανοητό.


Η προσπάθειά μας για την εξεύρεση λύσεων στα μικρά και στα μεγάλα προβλήματα της καθημερινότητας στην εργασία των συναδέλφων θα συνεχιστεί. Οι  εκπρόσωποι της διοίκησης δεσμεύτηκαν να εξετάσουν τα όσα θέσαμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *